Adehhh teringin pulak nak makan KFC. Bila tengok iklan kat tv tengok KFC , bila bukak blog tengok CPUV dari Nuffnang iklan KFC jugak. Lately ni asyik tengok aje orang makan KFC Zinger Reloaded Burger , disebabkan dah selalu burger ni bermain depan mata , saya pun jadi Teringin Nak Makan KFC Zinger Reloaded Burger tersebut. Nampak menarik dan sedap sangat. Dah macam orang mengidam le pulak..hahaha

 

Teringin Nak Makan KFC Zinger Reloaded Burger , KFC Zinger Reloaded Burger

Saya ni rajin jugak makan KFC , selain ayam gorengnya , Zinger Burger juga tetap menjadi pilihan saya. Yang terbaru saya dapat tahu Zinger burger telah disuntik dengan nafas baru yang lebih kreatif mengikut selera anak-anak muda. Walaupun saya bukannya muda lagi tapi tak salah untuk saya mencuba , nak juga mencuba macamana citarasa budak-budak muda sekarang..hehehe.

 

 

KFC Zinger Reloaded Burger yang telah digubah dengan sentuhan baru ini merangkumi Filet ayam hot & spicy yang digoreng rangup , gegelang bawang rangup dan sos burger khas yang membangkitkan rasa yang enak dan lazat. Semuanya diapit dengan roti oblong yang baru dan lembut.

Teringin Nak Makan KFC Zinger Reloaded Burger , KFC Zinger Reloaded Burger

Dengan harga yang berbaloi bila beli set..memang menarik sangat. Ini yang buatkan saya lagilah Teringin Nak Makan KFC Zinger Reloaded Burger ni so hari ni atau besok saya mesti dapatkan jugak burger ni. Ramai jugak member yang cakap sedap so dah tak sabar dah nak rasa KFC Zinger Reloaded Burger.