Promosi Tawaran Bayaran Balik Separuh Di Lulu Hypermarket Memang Jimat Gila

Tawaran Bayaran Balik Separuh Di Lulu Hypermarket Menjimatkan

Bershopping memang pekara yang sungguh menggembirakan terutama bila ada promosi yang memberi penjimatan berganda. Dalam zaman ekonomi yang tak berapa stabil ni, saya pasti ramai yang akan mencari tempat-tempat membeli belah yang mampu memberi penjimatan yang berbaloi serta menawarkan produk yang berkualiti.

Lulu merupakan destinasi yang sering saya kunjungi lebih-lebih lagi bila pusat beli belah ini sering mengadakan promosi hebat. Terbaharu, Promosi Tawaran Bayaran Balik Separuh kini bermula dari sekarang hingga 25hb Ogos 2019 untuk produk fesyen, beg tangan, kasut, kain saree dan churidar, telah di adakan di Lulu KL dan Lulu Shamelin.

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Dengan setiap pembelian berharga RM100 dalam satu resit, korang akan mendapat baucar sebanyak RM50. Haaa…siapa yang tak nak kan, bukan sikit-sikit tau..separuh dari harga yang korang beli. Dengan baucar yang korang dapat tu, korang boleh beli barangan lain lagi kat Lulu, serius memang menarik sangat!

Promosi Tawaran Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Saya sudah beberapa kali ke Lulu Hypermarket Kuala Lumpur dan Lulu Shamelin jadi dah mahir sangat bahagian mana yang harus saya terjah terlebih dahulu. Kebetulan saya pergi ke Lulu Hypermarket Kuala Lumpur baru-baru ini dua hari sebelum umat Islam menyambut Hari Raya Haji, so saya ambil peluang untuk membeli belah keperluan hari raya di sana sebab saya dapat tahu ada tawaran bayaran balik separuh.

Sebabkan nak raya, maka saya ke bahagian fesyen terlebih dahulu. Melangkah sahaja kaki ke bahagian fesyen di tingkat satu buatkan saya teruja sangat, haruslah teruja sebab tempat ni memang menjadi kegemaran saya, maklum orang perempuan ni memang suka berfesyen, pantang tengok baju, kasut, beg tangan yang cantik-cantik. Tengok ni nak, tengok tu nak..hehehe. Nasib baik lah ada promosi..fuhhh!!

  • Bahagian Saree dan Churidar

promosi eksklusif Bayaran Balik Separuh di LuLu KL & LuLu Shamelin.

Ok jom kita mulakan di bahagian Saree terlebih dahulu, dah memang saya ni peminat hindustan kan, so bahagian saree harus di terjah dahulu, yang istimewanya, terdapat satu bahagian yang menjual koleksi kain Sarees dan Churidar yang diimpot khas dari India.

Kualiti fabrik, corak dan warna memang sangat menarik. Naik juling mata tengok..hahaha. (jualan Sarees dan Churidar ni hanya terdapat di Lulu KL sahaja ya!).

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Apa yang menarik, jika kita tak pandai pakai saree, terdapat juga saree yang dah readymade. Senang untuk dipakai, dah tak payah pening pikir macam mana nak balut-balut dan selit-selit lagi dah, serius memudahkan sesiapa yang tak pandai ikat saree tapi nak pakai saree, beli aje yang readymade ni.

Korang tengoklah model berdua dibawah ni memakai saree yang telah siap (readymade), cangkuk aje dipinggang kemudian balut lebihan kain yang panjang tersebut..eshh susah pulak saya nak terangkan, korang kena pergi sendiri kat sana, nanti mereka akan tunjukkan cara nak pakai.

Kain-kain saree untuk dijadikan baju kurung pun banyak pilihan. Harga pulak memang sangat berpatutan. Dahlah tu, ada pulak tawaran bayaran balik separuh, jimat berbaloi-baloi.

  • Aksesori

Selalu kalau nak lebih nampak cantik bila pakai saree, kenalah ada aksesori dia kan? Tak payah nak cari kedai aksesori sebab disini pun ada jual aksesori yang menarik dan banyak pilihan. Korang hanya perlu pandai padankan sari yang dipilih dengan aksesori yang ada dijual disana.

  • Kasut Dan Beg Tangan

Nak padankan dengan beg tangan wanita serta kasut pun ada. Pilih aje mana yang berkenan yang boleh dipadankan dengan pakaian harian, ke event ataupun ke majlis perayaan.

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Bayaran balik separuh @ Lulu Hypermarket Malaysia

  • Pakaian Casual/Formal

Terdapat juga bahagian pakaian casual dan up-to-date untuk lelaki, perempuan serta kanak-kanak dengan pelbagai jenama. Boleh mix-match ikut kehendak korang sebab banyak pilihan fesyen terkini dari bahagian atas hingga ke bawah.

Nak membuat pilihan pun mudah sebab ruang yang cukup luas dan teratur, memudahkan korang mencari barang dan tidak membataskan pergerakkan, selesa dan tidak merimaskan.

promosi eksklusif bayaran balik separuh lulu

promosi eksklusif bayaran balik separuh lulu

Fesyen/Barangan Kanak-kanak

Bagi yang mempunyai anak kecil, terdapat juga koleksi baju kanak-kanak dengan pelbagai fesyen dan jenama. Siapa yang mempunyai anak tu bolehlah survey-survey baju untuk anak-anak. Kebanyakkan yang saya lihat cantik-cantik dan menarik. Rugi pulak saya tak ada anak kecik..hehehe.

Barang-barang keperluan kanak-kanak pun ada, macam saya cakap, memang mudah berbelanja di Lulu sebab semuanya tersedia di bawah satu bumbung.

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

promosi eksklusif Bayaran Balik Separuh di LuLuKL & LuLuShamelin

Lulu Hypermarket Kuala Lumpur, Lulu Hypermarket Shamelin, tawaran penjimatan, tawaran bayaran balik separuh, Bayaran Balik Separuh Lulu Hypermarket, Penjimatan Berganda, Lulu Hypermarket, Bayaran Balik Separuh, Penuhi Keinginan Beli Belah, Shopping Di Lulu Hypermarket, promosi eksklusif

Best sangat membeli belah di Lulu Hypermarket ni, kalau nak cari pakaian, kasut, beg tangan dan atau apa sahaja untuk ke majlis keraian atau ke pejabat, atau sekadar beriadah di hari minggu inilah masa terbaik membeli belah di Lulu hypermarket, kerana fesyen fesyen yang di jual adalah mengikut fesyen dan citarasa masakini selain harganya yang cukup berbaloi untuk di bayar.

Pembelian lebih menjimatkan jika korang datang semasa promosi bayaran balik separuh harga ni. Jadi rebutlah peluang yang ada dengan berbelanja di Lulu Hypermarket Kuala Lumpur dan Lulu Hypermarket Shamelin. Tak rugi berbelanja semasa tawaran penjimatan seperti ini diadakan. Jadilah pembeli yang bijak demi membantu ekonomi keluarga.

Penuhi keinginan beli-belah anda dengan tawaran promosi eksklusif Bayaran Balik Separuh di LuLuKL & LuLuShamelin.

Info lanjut boleh layari :

WEBSITE | FACEBOOK | INSTAGRAM