LIPUTAN SEPETANG BERSAMA BLOGGER #SBB2013 ANJURAN DENAIHATI  DI TV 1

Aku tak kira…aku nak masukkan jugak video ni kat entry aku ni. Walaupun 

hanya selaluan camera sahaja..janji masuk gak muka ni kat TV…janji aku 

ado..kau ado!!!!!  hahahaha…( daripada dok tersimpan kat draft 

je sb malu nanti org kata, laaa sekjp je gambar masuk tv tp dah kecoh 

sekampung…tapi sebelah hati ni pulak cakap “eshhh tak leh jadi 

ni…baik aku publish kan”..last2 ini dia…haaa puas hati aku..)



Mana-mana yang tak pergi SBB2013 dan belum dengar or tengok tv 1 hari 

tu..sila2 lah klik kat sini ya..dengar2 lah apa ulasan dari mereka 

berkenaan blogger dan berblogging ni…( kalau nak tengok akk..ada lah yg 

part2 nk abis tu..yang tersenyum simpul malu tu…haaa tu lah akk 

ya..hehehe )

Tags : Liputan #SBB2013, tumpang glamour, masuk tv, Tv 1