Arghhhh…pernah tak korang rasa bosan “tahap gaban”????  Haaa….virus  ni sedang melanda aku la ni…Aku cuba gak buat kerja macam-macam tapi bila dah selesai kerja, datang balik kebosanan aku tu. Tak kan aku nak bawak tido aje kot…lama-lama sembab muka ni dan badan aku boleh jadi montel kalau tido aje kerja. Kemas/ mengemop dah…masak dah…bagi makan anak2 Bulus dah…apa lagi ya aku nak buat selain update entry ni…hmmmm…macam orang bodoh le pulak aku di buatnya…