Alhamdulillah..kini dengan Alpha Lipid Lifeline tiada lagi tongkat sakti yang perlu digunakan. Tiada lagi kesakitan yang harus ditanggung. Kini saya dah boleh berlari menuju puncak…( tak lah..berlari naik tangga aje..hehehe ).

Tongkat sakit, Alpha lipid lifeline

Inilah tongkat sakti akak..hehehe..Sekarang no more tongkat okay

ALPHA LIPID LIFELINE memang penyelamat buat saya. Tanyalah sesiapa yang mengenali saya, pasti mereka tahu akan keadaan penyakit saya iaitu penyakit lutut. Penah 2 kali masuk hospital disebabkan kesakitan yang amat sangat dan 1 kali terpaksa lakukan pembedahan.

Kadang-kadang bila datang sakit, saya terpaksa menggunakan tongkat untuk naik tangga atau turun tangga, begitu juga kalau berjalan jauh pasti saya akan berasa kesakitan dibahagian lutut ini.

Tiada lagi tongkat sakti setelah amalkan Alpha Lipid Lifeline, Alpha Lipid Lifeline

Ketika berada dihospitak kerana pembedahan lutut

Macam-macam suplement saya dah cuba. Cuma Alpha Lipid Lifeline aje yang saya belum cuba walaupun saya adalah ahli New Image. Waktu tu saya macam malas nak mencuba sebab dah banyak sangat supplement yang saya ambik tapi lutut saya masih macam tu jugak.

Dalam bulan August kakak saya suruh belikan Alphalipid Lifeline kerana tahap kolestrol dia naik. Masa saya tolong belikan tu lah saya teringin untuk mencuba product ini. Saya pun beli satu untuk melihat hasilnya.

Setelah seminggu saya amalkan ALPHA LIPID LIFELINE ni, satu hari anak saya tegur saya. “Mama…mama dah boleh naik tangga lah mama, tengok tu..mama tak pegang lagi tempat pemegang tangga dah…”. Barulah saya sedar yang saya tak pegang pemegang tangga yang selama ini saya akan buat begitu bila naik tangga. Untuk sedapkan hati lagi saya cuba pulak berlari naik tangga….huhhh….lutut saya dah tak sakit, saya turun tangga dengan laju…still tak sakit.

Ya Allah…sukanya saya waktu itu hanya Allah sahaja yang tahu. Setelah sebulan lebih saya mengamalkan penggambilan ALPHA LIPID LIFELINE ini, belum lagi saya alami kesakitan pada lutut ini.

Kini tiada lagi tongkat sakti yang harus saya gunakan. Saya dah simpan dalam stor dah tongkat tu. Harap-harap saya tidak akan menggunakan tongkat tu lagi…(tak glmaour lah kalau cantik-cantik pakai tongkat kan…hehehe).

Insaallah saya akan sentiasa amalkan penggambilan Alpha Lipid Lifeline ini, bukan untuk lutut saya sahaja tetapi juga untuk kesihatan saya.

Sarapan yang bertenaga dengan lifeline

Mulakan hari dengan alpha lipid lifeline

Sedikit Info tentang Alpha Lipid Lifeline :

Alpha Lipi Lifeline adalah susu kolostrom terbaik di dunia.

Alpha Lipid merupakan pemakanan kesihatan yang paling seimbang, sempurna dan berkhasiat. Ia merupakan susu awal lembu atau lebih dikenali sebagai kolostrum.

Kolostrom adalah susu awal mamalia yang dihasilkan awal ibu-ibu yang melahirkan anak (manusia/haiwan). Iaitu dalam jangkamasa 72 jam pertama melahirkan. Ianya kaya dengan antibodi semulajadi, merupakan sumber makanan yang paling berkhasiat kerana mengandungi semua jenis vitamin dan garam mineral yang diperlukan tubuh.

Ianya adalah pemakanan semulajadi yang selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur.

Kandungan yang boleh anda perolehi didalam Alpha Lipid LifeLine-Vitamin A – Untuk kesihatan mata.
-Vitamin B12 – Menambah darah, sesuai untuk perempuan mengandung.
-Vitamin B6 – Untuk urat saraf, kebas kaki tangan.
-Vitamin B1 – Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
-Vitamin B2 – Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
-Vitamin B3 – Membantu fungsi-fungsi B12 dan B6 jadi lebih hebat.
-Vitamin C – Untuk kesihatan kulit, sesuai untuk mereka yang punyai masalah kulit.
-Vitamin D – Penyerapan calcium lebih banyak, tanpa Vitamin D calcium yang dimakan akan keluar sebagai najis.
-Vitamin E – Antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut

Alpha Lipid Lifeline Colostrom

 

 

Lazada Malaysia