Bengkung Moden Opah, Bengkung Opah, Bengkung Praktikal, Bengkung Bersalin, pembedahan (cesarean), Bersalin Normal, bengkung moden customade, Fungsi Bengkung, Harga Bengkung Opah, Bengkung Moden, Bengkung Traditional, Ramping Dengan Bengkung

BENGKUNG OPAH Direka Khas Untuk Ibu Yang Bersalin Normal Atau Pembedahan

Dari zaman dahulu kala, pemakaian bengkung selepas bersalin dan dalam masa berpantang memang menjadi kewajipan buat ibu-ibu yang ingin menjaga peranakkan dan mengembalikan bentuk badan kepada yang asal.

Saya pun tak ketinggalan memakai bengkung selepas bersalinkan anak-anak saya, cuma saya pakai tak lama, bila bidan yang mengurut saya dah tak datang, maka saya tak pakai terus bengkung tersebut. Sebab apa? Sebab bengkung zaman dahulu susah nak pakai sendiri. Jenis yang ikat-ikat ni kena minta bantuan orang untuk ikatkan di bahagian perut hingga ke punggung.

Kini, mereka yang bersalin normal ataupun melalui pembedahan dah tak perlu rungsing untuk mengenakan bengkung selepas bersalin kerana telah terdapat bengkung moden yang lebih praktikal dan senang di pakai sendiri tanpa bantuan sesiapa.

Bengkung Moden Opah, Bengkung Opah, Bengkung Praktikal, Bengkung Bersalin, pembedahan (cesarean), Bersalin Normal, bengkung moden customade, Fungsi Bengkung, Harga Bengkung Opah, Bengkung Moden, Bengkung Traditional, Ramping Dengan Bengkung

Bengkung Opah telah direka khas untuk wanita moden yang mahu berpantang secara traditional juga untuk wanita yang sentiasa menjaga keterampilan bentuk badan agar sentiasa nampak ramping.

Bengkung Moden yang senang digunakan, tak seperti bengkung dahulu kala yang terpaksa ikat sana sini hingga susah nak ke tandas. Cara pakai pun sangat senang, main lekat sahaja. Bila dah pakai, kemas dan selesa. 
Sangat praktikal, berkualiti tinggi, efektif, elastik, mudah dan selesa dipakai dgn harga yg mampu milik. 
Hanya Zip Zap Zip Zap dah siap!

BENGKUNG OPAH LEBIH PRAKTIKAL

Bengkung Moden Opah, Bengkung Opah, Bengkung Praktikal, Bengkung Bersalin, pembedahan (cesarean), Bersalin Normal, bengkung moden customade, Fungsi Bengkung, Harga Bengkung Opah, Bengkung Moden, Bengkung Traditional, Ramping Dengan Bengkung

BENGKUNG OPAH merupakan bengkung moden customade yang direka khas untuk ibu-ibu yang bersalin normal atau pembedahan (cesarean).

Bukan itu sahaja, Bengkung Opah juga sesuai di pakai pada mereka yang ingin langsingkan badan dan boleh digunakan setiap hari dan amat mudah disesuaikan dengan aktiviti harian sama ada ke tempat kerja atau bersantai.

Opah cadangkan selepas bersalin atau buat mereka yang ingin menjaga badan, pakailah Bengkung Moden Opah ni. Perut mengeleber selepas bersalin tu biar di buang terus dengan senang hati. Pinggang lebih ramping, pinggul lebih terbentuk cantik dan lemak pun mudah hilang.

Bagi ibu yang bersalin melalui kaedah pembedahan (cesarean) juga boleh pakai bengkung opah ini. Pasti ramai yang risau takut terkena luka pada jahitan kan? Sebenarnya ada cara-cara yang ramai tidak tahu kalau ingin memakai bengkung.

  1.  Sebelum memakai bengkung tutup jahitan dengan pad sanitary yang panjang lembut (tuala wanita) bukan bentuk maxi. Tampalkan dengan cotton tape seperti tape balut luka.
  2. Boleh sapukan minyak barut/panas atau krim sebelum memakai bengkung.
  3. Ini bertujuan supaya apabila batuk atau bersin ada penahan dibahagian luka dan supaya jahitan tidak bergesel pada bengkung. Sipemakai juga akan rasa lebih selesa.

Cubalah memang praktikal dan akan rasa sangat selesa sangat.

FUNGSI BENGKUNG MODEN OPAH

Bengkung Moden Opah, Bengkung Opah, Bengkung Praktikal, Bengkung Bersalin, pembedahan (cesarean), Bersalin Normal, bengkung moden customade, Fungsi Bengkung, Harga Bengkung Opah, Bengkung Moden, Bengkung Traditional, Ramping Dengan Bengkung

🔹Untuk Yang Lepas Bersalin

  • Bersalin normal atau Czer tidak menjadi masalah bagi yang nak pakai bengkung Moden Opah. Sebab bengkung ini direka khas untuk yang bersalin.
  • Lepas 24 jam bersalin terus boleh pakai, tak perlu tunggu lama.
  • Pakai bengkung untuk keselesaan ibu-ibu, sebagai sokongan kepada perut lepas bersalin agar boleh berdiri dengan lurus dan mudah bergerak.
  • Untuk mengelakkan terasa sakit dibahagian czer apabila batuk dan bersin.

🔹 Untuk Menghilangkan Perut Menggeleber.

  • Bagi yang nak kurus dan hilangkan perut menggeleber memang sangat sesuai kalau pakai Bengkung Moden Opah ini disebabkan ikatan yang begitu kemas. Sesuai juga untuk bentukkan tubuh.

🔹Untuk melegakan sakit di bahagian perut.

  • Bukan sahaja perempuan boleh pakai, lelaki pon sama. Kadang lelaki ada yang sakit di bahagian perut. Dan si isteri, bagi pinjam lah kat suami.. bagi legakan sakit si suami tu.

🔹Reka bentuk Bengkung Opah memberi keselesaan kepada si pemakai.

  • Bengkung Opah yang sangat praktikal, berkualiti tinggi, efektif, elastik, mudah dan selesa dipakai dengan harga yang mampu milik.

🔹Material Bengkung Opah:

    • Fabrik dari Cotton Scrub yang sejuk.
    • Pelekat velcro yang kuat dan tidak mudah tertanggal.
    • Lapikan pelekat yang tidak berbulu.
    • Mudah dibersihkan.
    • Melekat dibadan dan pinggang.
    •  Adjustable dan jenis lekat.
    • 3 Panel Bengkung.
    •  Lebar/panjang : 38″
    • Tinggi : 14″
    • Free Size Fix S – XXL.

HARGA BENGKUNG OPAH Harga Sebenar:

  • Harga Sebenar: RM180 (Bengkung Sahaja tidak termasuk GIFT dan Postage)
  • [Harga Promosi – RM150
  • ANDA JIMAT – RM30

ANDA DAPAT :-
● 1x Bengkung Moden Custom Made.
● 1x Gift 🎁
● Free Postage (Semenanjung Malaysia)

Suka tak? Mestilah suka kan? Macam mana nak dapatkan Bengkung Moden Opah ni? Anda boleh layari :

Facebook : https://www.facebook.com/bengkungmodenopah/

Whatsapp : 0192172162