Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Bella Booo Produk Penjagaan Bayi Bebas Bahan Kimia Terbaik Untuk Semua Jenis Kulit

Bella Booo Produk Penjagaan Bayi Bebas Bahan Kimia Terbaik Untuk Semua Jenis Kulit | Seperti yang kita semua sudah maklum, kulit bayi sangat sensitif dan ianya lebih lembut dan nipis dari kulit orang dewasa. Ianya mudah terjejas dan mudah terkena jangkitan jika tidak di jaga dengan rapi.

Seringkali ibubapa yang perihatin dengan penjagaan bayi mereka akan berasa pening untuk memilih produk penjagaan bayi yang terbaik dan tidak membuatkan kulit bayi sensitif. Sekarang ni pun dah banyak produk penjagaan bayi berada di pasaran, keliru nak pilih yang mana satu terbaik untuk bayi anda ya tak?

Saya pun pernah alami perkara sebegini bila 3 anak-anak saya masih bayi lagi, pening kepala nak pilih produk penjagaan bayi yang terbaik untuk mereka, nak pilih produk A, terfikir adakah produk tu yang terbaik untuk anak kecil saya, nak pilih produk B, terfikir adakah ianya selamat untuk bayi. Ada yang kata ini bagus lah..yang itu bagus lah, so tak tahu mana satu yang kita nak pilih.

Jalan terbaik, saya lihat dahulu pada bahan-bahan sesuatu produk yang hendak dibeli. Kalau ada anak ni semua benda kita kena teliti dan ambil tahu. Jangan main beli aje, kalau kulit anak rosak kita juga yang susah dan anak pun sakit dan tak selesa.

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Sebab itu, kali ini saya nak kongsi pada anda semua, satu produk penjagaan bayi iaitu Bella Booo, yang mana produk ini hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi yang sesuai di gunakan pada semua jenis kulit bayi. Orang dewasa pun tak ada masalah untuk gunakan produk Bella Booo ni, dalam ertikata lain..seisi keluarga boleh pakai.

Produk Penjagaan Bayi Bella Booo Bebas Bahan Kimia

Sekarang ni saya lihat ramai sangat bayi ataupun kanak-kanak kecil alami masalah kulit, kulit sensitif, iritasi dan macam-macam masalah kulit lagi. Kesian lihat mereka sakit dan tidak selesa dengan masalah yang di alami. Antara salah satu punca yang seringkali kita tak tahu adalah bahan yang digunakan dalam barangan penjagaan bayi yang mengandungi bahan kimia yang merbahaya.

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Disebabkan masalah tersebut, pada tahun 2017, pihak Bella Booo Sdn Bhd telah mengeluarkan produk Bella Booo yang bebas dari bahan kimia yang boleh menjejaskan kulit bayi. Ianya hanya menggunakan minyak pati dan ekstrak semulajadi yang boleh memberi kelembapan dan membersihkan kulit bayi tanpa merosakkan kulit bayi.

Sebelum perkenalkan produk penjagaan bayi ini pada anda semua, saya terlebih dahulu buat survey dan melihat review daripada mereka yang telah menggunakan produk ini kepada anak-anak mereka.

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Bukan itu sahaja, saya pun sendiri telah menguji pada diri sendiri dan anak saya, nak jugak tahu sejauh mana bagusnya produk ini bila di pakai pada kulit. Maklumlah nak pakaikan pada bayi kan, kalau kita rasa tak selesa, sudah semestinya anak kita pun tak selesa.

Antara produk-produk dari Bella Booo :

Baby Oil

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

  • Dari Minyak Kelapa Dara dan Minyak Essential Asli untuk menenangkan bayi anda.
  • Ianya mampu memberi kelegaan pada perut bayi yang alami kembung.
  • Minyak Baby Oil Bella Booo bebas dari mentol dan bahan kimia.
  • Tidak memberi kerengsaan pada kulit dan ianya hebat sebagai minyak urut bayi.

Baby Powder

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Bila saya cuba taburkan pada kulit saya dan anak, terasa terus kesegarannya di sana. Rasa kulit sejuk dan bau dia pun buatkan kami rasa tenang aje. Ianya juga mampu :

  • Menghindarkan ruam pada bayi anda.
  • Mampu menyejukkan kulit bayi yang tidak selesa
  • Dibuat dari kaolin yang baik untuk kulit dan minyak kelapa dara yang memberikan kesan pelembab.
  • Terdapat juga minyak pati lavender yang memberi haruman yang sedap.
  • Boleh juga digunakan sebagai masker.

Head To Toe

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

  • Merupakan pembersih dengan Minyak Kelapa Dara, Minyak Essential Orange dan Vanilla, Susu Kambing dan madu lebah. Ianya mampu  menghapuskan semua kotoran dan debu yang degil dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
  • Selamat digunakan oleh bayi dan kanak-kanak serta bebas dari bahan kimia terlarang.
  • Menghindarkan dari kulit kering dan mampu melembabkan kulit
  • Ianya mampu memberi keselesaan dan kesegaran buat anak-anak dan bayi serta mewangikan badan.
  • Botol yang comel dan menarik minat anak-anak anda serta boleh di bawa travel.

Produknya adalah semulajadi dan mengandungi minyak kelapa dara. Amat sesuai untuk bayi yang mempunyai kulit yang sensitif.

Bila saya dah cuba pada diri saya, terbukti produk ni memang bagus di gunakan pada bayi anda. Bau yang sedap serta menenangkan dan ianya turut memberi kesegaran pada kulit.

Buat ibu bapa di luar sana, jika anda masih tercari-cari produk penjagaan bayi yang terbaik buat anak anda dan selamat di gunakan, saya memang syorkan anda dapatkan produk Bella Booo ini.

Owhh ya, bukan itu sahaja tau, terbaru pihak Bella Booo ada mengeluarkan buku bacaan berwarna untuk mengasah minda bayi anda yang mana anak-anak anda boleh memulakan pembelajaran dengan melekatkan pelekat pelekat berwarna warni yang di sediakan di dalam buku tersebut.

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo, Bella Amara

Buku ini direka dengan tujuan untuk meningkatkan kemahiran motor halus, membangunkan kemahiran metakognitif, memperbaiki koordinasi mata dan seterusnya untuk merangsang dan melatih ikatan otak anak anda yang luar biasa melalui kreativiti dan imaginasi mereka.

Melihat anak anda tersenyum riang, hati ibu bapa mana yang tak bahagia kan? Jadi pilihlah dan dapatkan produk penjagaan bayi yang selamat dan sentiasa lihat dan teliti kandungan produk tersebut bebas dari bahan kimia yang merbahayakan kulit dan kesihatan bayi anda.

Produk Penjagaan Bayi, Baby Product, Bella Booo, Produk Bayi, Baby Oil, Baby Powder, Head To Toe, Bebas Bahan Kimia, Minyak Kelapa Dara, Buku Bacaan Berwarna, Bella Booo Sdn Bhd, Produk Penjagaan Bayi Bella Booo

Sila hubungi penjual berdaftar terdekat anda dan kedai bayi terpilih atau boleh layari :

Website | Instagram | Facebook