Hari ni betul2 buat aku sedih sangat…Anak yang baru berumur 8 tahun dah pandai buat perangai. Menangis aku di buat nya..

Kadang2 bila kita marah kita pulak yang di kata kan tak sayang kan dia.Mana ada mak yg nak marah kan anak kalau anak dia x buat perangai.Kita marah kan dia sebab dia buat perangai lah..bukan saja2 nak marah..kalau tiap2 hari nakal..tiap2 hari lah dia kena marah.. Dia boleh cakap kita ni garang sangat…Dia nak fun..dia nak happy tapi kita x bg semua tu….Aduhaiiii kenapa lah dia berfikiran macam tu..
Kalau kita tak tegur … perangai dia menjadi2…kalau kita marah lain pulak cerita dia…
Serba salah dan sedih di buatnya.. Dia lah satu2nya anak aku yg ada dgn aku..Aku nak dia berjaya dlm hidup dan pandai berdikari…Aku tak nak bila besar nanti dia di buli oleh orang, dia kena pandai jaga diri sendiri dan jgn bergantung pada orang. Dari sekarang lah aku kena bertegas dgn dia..buang sifat malas dan kena rajin serba serbi..Aku dah merasa mcm mana org aniya kita jadi aku tak nak anak aku jadi mcm apa yg aku alami..
Tolong lah faham perasaan mama mu ini…..susah senang kita berdua..naik pecah kepala ni nak membesarkan anak dara seorang ni..nak sekolah kan dia dan bagi keselesaan pada dia..tak pernah sekali pun pergi kemana mana x bawak dia..Jadi jangan lah sangka mama ni kejam..mama ni tak sayang pada As’sya..
Sedari kecil as’sya..mama dah berjanji x nak sia-sia kan kehidupan as’sya…insaallah aku berpegang pada janji itu..Kalau orang lain nak buang kita…tak sesekali mama nak berbuat begitu pada mu anak ku…..